close

 

Run-Leona Lewis

I’ll sing it one last time for you
Then we really have to go
You’ve been the only thing that’s right
In all I’ve done

And I can barely look at you
But every single time I do
I know we’ll make it anywhere
Away from here

Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I’ll be right beside you dear

Louder louder
And we’ll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can’t raise your voice to say

To think I might not see those eyes
Makes it so hard not to cry
And as we say our long goodbye
I nearly do

Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I’ll be right beside you dear

Louder louder
And we’ll run for our lives
I can hardly speak I understand
Why you can’t raise your voice to say

Slower slower
We don’t have time for that
All I want is to find an easier way
To get out of our little heads

Have heart my dear
We’re bound to be afraid
Even if it’s just for a few days
Making up for all this mess

Light up, light up
As if you have a choice
Even if you cannot hear my voice
I’ll be right beside you dear

這將是我最後一次對你歌唱
在那之後我們真的必須得遠走
你畢竟是我今生唯一對的選擇

我幾乎不能凝望著你
但每次只要對上了眼 我相信我們到哪都行
只要離開了這裡

亮起來吧 讓燈光閃起
就如你其實并非沒有選擇
就算你再也聽不見我的聲音
親愛的 我還是依然在你身旁啊

響起吧 再響亮一點
然後我們將拼了命地逃亡
我說不出來 但我完全明白
為什麽你總是那樣的沉默不語

想起如果我再也看不到那雙眼
實在是真的不知道要怎么去壓抑哭泣
就像是我們必須道出永別那樣
我真的幾乎感覺到了

亮起來吧 讓燈光閃起
就如你其實并非沒有選擇
就算你再也聽不見我的聲音
親愛的 我還是依然在你身旁啊

響起吧 再響亮一點
然後我們將拼了命地逃亡
我說不出來 但我完全明白
為什麽你總是那樣的沉默不語

慢一點 再慢一點
但時間卻不能這樣妥協
我只是希望路能更平凡一點
讓我們能夠逃離出這個框框

親愛的 堅定一點
我們已不被容許畏懼
就算只剩下那幾天 也要把一切都處理好

亮起來吧 讓燈光閃起
就如你其實并非沒有選擇
就算你再也聽不見我的聲音
親愛的 我還是依然在你身旁啊

arrow
arrow
    全站熱搜

    klein 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()